Welcome To My Paradise !!  Budak gler || Follow or Dashboard
//cik mat
About shoutmix Entries

diari untuk hari ini SAHAJA...
Wednesday, December 29, 2010 | 9:34 AM | 1 comments
                                                  ASALAMUALAIKUM AND GOOD EVENING
... setiap pagi mcm biasalah di kjut oleh ayah utk bngn solat subuh. after that apalagi smbng TIDOlah....tu lah mlm x ckp tdo...HAHAHA gara2 main game smpai lewat mlm..then masa sdap tido ,jam mula berbunyi ya itu mak aku sudah membebel sbb bngn lmbt...ouhhh...lps bngn tdo trs menghadap tv bersama adik aku si isa....mmg bosan gla...lps breakfast and mandi aku pergi jambatan pendaftaran negara utk buat ic baru......yg x leh bah kene tggu sbulan..lama btol....gerrrr..sabar sjalah...kmudian blik rmh dan mnghdp muka buka yg dikenali sbgai FACEBOOK..tu mmg slh satu hobi aku...sng cite rutin harianlah....wktu ptg pula aku ngn rakan ku iaitu ZUHELMI aka emi remy pegi ke bank tabung haji...then aku pegi rmh membe aku iaitu nizar..hahaha...lama jugak kt rmh dia...sj je borak2 dh lama x borak ngn membe...lps tu x kan x ingt nk blik kot..apa lg blik umhlah nanti x pasal2 kene mrh ngn parents lg pon dh nk mlm..hahaha...lps dh mndi and solat smbng lg muka buku..hahaha...x hbs2 ngn muka buku tp baca buku2 btol2 utk exam x nk plk..hahah..mmg plik..buka fb pon sbb nk main game..hahha utk hlgkan kebosan yg terlampau..jgn lupa msg si dia..haha apalah..ni pon msh on fb lg... dh lah x tau nk cite apa lg...k ah smpai sini sj lah coretan sy yg membosankan..hahaha...ni pon sbb dh lama x update..k ah BYE..mau out...hahaha

Older Post | Newer Post